Հաղորդագրություն մամուլի համար
Հունիսի
4-ին, ժամը 13:00-ին Մերգելյան ինստիտուտի «Երևան Էքսպո» ցուցահանդեսային
համալիրում տեղի կունենա դպրոցականների
շրջանում մեծ ոգևորություն ճանաչում վայելող «Ոզնի»
ամենամյա համակարգչային մրցույթի մրցանակաբաշխությունը:
Այս
տարի մրցույթին մասնակցել է շուրջ 200 դպրոց։ Մրցույթի եզրափակիչ փուլն անց է
կացվել մրցույթի լավագույն ընկեր դարձած Հայ-հնդկական ՏՀՏ գերազանցության կենտրոնում:
Կենտրոնն իր գերհագեցած համակարգչային լաբորատորիաներում ընդունեց մրցույթի
մասնակից շուրջ 400 աշակերտների։
1. Մրցույթի մտահաղացումը
Մրցույթի հեղինակները
Որպես <<նոր սերնդի>> ուսուցիչներ կարևորում են դասավանդման, ուսուցման
ոչ ստանդարտ` աշակերտակենտրոն մեթոդները: Ինչն էլ առիթ հանդիսացավ 2009թ.-ին
կազմակերպել միջդպրոցական մրցույթ Շենգավիթ համայնքի հ. 65 և հ. 161 դպրոցի
6-9-րդ դասարանցիների միջև:
Մրցույթի գաղափարը այդ դպրոցների ինֆորմատիկայի ուսուցիչներին
էր (Ռուզան Նիկոյան, Մարիաննա Թովմասյան): Մրցույթի հեղինակների նպատակն էր առավել հետաքրքիր
դարձնել «ինֆորմատիկա» առարկան, հնարավորություն տալ աշակերտներին ստուգելու իրենց
համակարգչային գիտելիքները, համակարգչային ծրագրերի միջոցով արտահայտել ստեղծագործական
միտքը, ինչպես նաև ստեղծել միջդպրոցական կապ: Մրցույթը մեծ ոգևորություն և հետաքրքրություն
առաջացրեց աշակերտների շրջանում:
2011թ.-ին մրցույթը դարձավ քաղաքային, իսկ
2013թ.-ից` հանրապետական:
«Ոզնի» համակարգչային մրցույթն ակամա նպաստեց որոշ դպրոցներում
համակարգչային սենյակների նպակատային օգտագործմանը, ուսուցիչներին ստիպեց
վերանայել իրենց առարկայական գիտելիքների պաշարը:
«Ոզնի» ամենամյա համակարգչային
մրցույթի հեղինակային իրավունքը ի պահ հանձնվեց 27.02.2014թ.-ին «Հայ հեղինակ» հեղինակային
և հարակից իրավունքների հասարակական կազմակերպությունում:
2․ Մրցույթի նպատակը
·
Աշակերտին տալ ընդհանրական պատկերացում համակարգչի մասին:
·
Բարձրացնել «Ինֆորմատիկա» առարկայի դերը դպրոցներում, քանի որ այն բոլոր հնարավորությունները, որը տալիս է համակարգիչը պետ է լինի տեղին օգտագործված և ոչ թե լոկ համացանց-աշակերտ կապող օղակ:
·
Տարեցտարի ավելացնել հետաքրքրությունը դեպի համակարգչային այն ծրագրերը, որոնք անհրաժեշտ են մտքի ճկունության և ընդհանուր զարգացման համար:
·
Հնարավորություն տալ լինել ազատ թե՛պատկերացումներում, թե՛դրանց իրագործման մեջ:
·
Միաժամանակ նպաստել ոչ միայն ինֆորմատիկա առարկայի յուրացմանը, այլև ստացած հմտությունների կիրառմանը, ինչպես աշխատանքի կազմակերպմանը, այնպես էլ աշխատանքի արդյունավետության բարձրացմանը:
·
Նպաստել առողջ մրցակցային պայմաններում տարեկիցների շրջանում նոր ընկերների ձեռքբերմանը, փորձի փոխանակմանը, տաղանդավոր երեխաների բացահայտմանը:
3.
Մրցույթի կառուցվածքը
2015թ.-ից մրցույթն անց է կացվում երկու
փուլով, հետևյալ կարգով.
* առաջին փուլն անցկացվում է դպրոցներում (դպրոցները մրցույթի մասին տեղեկանում են Կրթական
տեխնոլոգիաների ազգային կենտրոնից /ԿՏԱԿ/),
* երկրորդ փուլն անցկացվում է Հայ-հնդկական ՏՀՏ գերազանցության կենտրոնում: Յուրաքանչյուր մասնակից կախված դասարանից
ընտրում է իր թեման և ID համարը:
Բացատրվում է ID -ի նպատակը, այն է՝ իրենց աշխատանքները պահպանելիս ID –ն գրել որպես ֆայլի անվանում, (նմանատիպ մոտեցումը թույլ է տալիս ապահովել աշխատանքների ստուգման օբյեկտիվությունը):
*
Մրցույթի մրցանակաբաշխությունը անց է կացվում Մերգելյան
ինստիտուտի «Երևան Էքսպո» ցուցահանդեսային համալիրում:
4. Մրցույթի առավելությունները
·
Ի տարբերություն այլ մրցույթների չունի մասնակցության հայտավճար:
·
Չունենալով բյուջե` 7 տարվա ընթացքում մասնակից դպրոցների քանակը 2-ից դարձել է շուրջ 200:
·
Իր ձևաչափով միակն է, չի
կրկնօրինակում արտերկրյա որևէ մրցույթի:
·
Սիրված է աշակերտների կողմից:
5. Մրցույթի հեռանկարները
1.
Դարձնել փուլային` դպրոցական, համայնքային, մարզային, հանրապետական
2.
Ընդգրկել ԼՂՀ-ի դպրոցները
Comments
Post a Comment