Մրցույթի մտահաղացումը
Առաջին անգամ «Ոզնի» համակարգչային մրցույթը
անց կացվեց 2009թ.-ին երկու դպրոցների՝ Լեոյի անվան հ. 65 և Գ. Նժդեհի անվան հ. 161
դպրոցների աշակերտների միջև: Մրցույթի գաղափարը այդ դպրոցի ինֆորմատիկայի ուսուցիչներին էր (Ռուզան Նիկոյան, Մարիաննա Թովմասյան): Նրանց նպատակն էր առավել հետաքրքիր դարձնել «ինֆորմատիկա» առարկան, հնարավորություն տալ աշակերտներին ստուգելու իրենց համակարգչային գիտելիքները, համակարգչային ծրագրերի միջոցով արտահայտել ստեղծագործական միտքը, ինչպես նաև ստեղծել միջդպրոցական կապ: Հաջորդ տարի մրցույթին մասնակցեցին Շենգավիթ համայնքի 4 դպրոցներ:
2011թ.-ին մասնակից դպրոցների թիվը 12 էր, մասնակիցների քանակը՝ 87: 2013թ.-ից մրցույթն կրում է հանրապետական բնույթ և մեծ ոգևորություն է ստեղծել երեխաների շրջանում:
«Ոզնի» համակարգչային մրցույթն ակամա նպաստեց որոշ դպրոցներում համակարգչային սենյակների նպակատային օգտագործմանը, ուսուցիչներին ստիպեց վերանայել իրենց առարկայական գիտելիքների պաշարը: «Ոզնի» ամենամյա համակարգչային մրցույթի հեղինակային իրավունքը ի պահ հանձնվեց 27.02.2014թ.-ին «Հայ հեղինակ» հեղինակային և հարակից իրավունքների հասարակական կազմակերպությունում:
Մրցույթի նպատակը
· Աշակերտին տալ ընդհանրական պատկերացում համակարգչի մասին:
· Բարձրացնել «Ինֆորմատիկա» առարկայի դերը դպրոցներում, քանի որ այն բոլոր հնարավորությունները, որը տալիս է համակարգիչը պետք է լինի տեղին օգտագործված և ոչ թե լոկ համացանց-աշակերտ կապող օղակ:
· Տարեցտարի առաջանել հետաքրքրություն դեպի համակարգչային այն ծրագրերը, որոնք անհրաժեշտ են մտքի ճկունության և ընդհանուր զարգացման համար:
· Հնարավորություն տալ լինել ազատ թե՛պատկերացումներում, թե՛դրանց իրագործման մեջ:
· Միաժամանակ նպաստել ոչ միայն ինֆորմատիկա առարկայի յուրացմանը, այլև ստացած հմտությունների կիրառմանը, ինչպես աշխատանքի կազմակերպմանը, այնպես էլ աշխատանքի արդյունավետության բարձրացմանը:
· Նպաստել առողջ մրցակցային պայմաններում տարեկիցների շրջանում նոր ընկերների ձեռքբերմանը, փորձի փոխանակմանը, տաղանդավոր երեխաների բացահայտմանը:
Մրցույթի առավելությունները
· Ի տարբերություն այլ մրցույթների չունի
մասնակցության հայտավճար:
· Չունենալով բյուջե` 7 տարվա ընթացքում մասնակից դպրոցների քանակը 2-ից
դարձել է շուրջ
200
(եզրափակիչ փուլին մասնակցած):
· Իր ձևաչափով
միակն է:
· Սիրված է
աշակերտների կողմից:
Մրցույթի հեռանկարները
1.
Ուսուցիչների հեռավար ուսուցում, կամ վերապատրաստում
2.
Ընդգրկել ԼՂՀ-ի դպրոցները
3.
Այլ
Comments
Post a Comment